Ga naar inhoud

AEG LAVAMAT 74658 deur niet open


Wolf-1

Aanbevolen berichten

We hebben in juli 2009 een aeg lavamat 74658 gekocht. En nu blijft hij hangen op de laatste min. Waardoor de deur niet meer open wil. Hij doet verder het hele programma goed. Was is schoon en ook niet natter. Om de deur open te krijgen heb ik hem 1 keer extra afgepompt toen ging hij wel open. Maar bij de volgende was weer hetzelfde probleem 1e was door extra pompen open 2e was geen probleem 3e was niet meer open te krijgen ook niet nadat de stroom eraf was/geweest. Alles nog eens schoon gemaakt (wat ik regelmatig doe) nog niks iemand een idee???
Link naar reactie
Of de grendel blijft mechanisch hangen of de machine \\\"ziet\\\" nog water en blijft de deur blokkeren. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine aan op 60 graden Wit/Bont en start hem op. Als hij begint druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra kort samen in en houd houd ze ingedrukt. Krijg je nu een melding op het display? Zo ja welke?
Link naar reactie
Zeer grote kans op defecte deurschakelaar. Controleer als eerste de stekker verbinding van de deurschakelaar. Met een beetje geluk kun je er van boven bij. Anders onderlangs proberen. Lukt dit niet dan moet je het manchet loshalen. Er zijn 2 modellen mogelijk, kijk goed naar het originele onderdeel nummer op de schakelaar.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb vandaag hetzelfde problem - de deur is niet meer open te krijgen, wij hebben de lavamat 74658 in juni 2009 gekocht. Heeft de monteur bij jouw( @Wolf de )problem opgelost? Wij hebben de wasautomaat tegelijkertijd gekocht en hetzelfde problem - zo kan het een verborgen gebrek van deze type wasautomaat zijn.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...