Ga naar inhoud

Resetten zanussi zwg 5140


Petra-17

Aanbevolen berichten

Volgens mij los je met een reset niets op. Blijven pompen betekend dat het water nivo niet juist gezien word door de nivo regelaar of dat je lekkage hebt. Lekkage valt af, deze machine heeft geen lekkage sensor. Lees de foutcode eens uit. Zet de machine aan met gesloten deur op het 60 graden Wit/Bont programma. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen in en houd deze ingedrukt. Het Start/Pauze lampje gaat nu knipperen in een geel/rood of rood/groen patroon. Welke kleurcode en welk patroon?
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
Beste leden. Ik heb het probleem dat mijn zelfde toestel als hierboven blijft leegpompen. Heb gekeken voor foutcode via start op 60gr en de knoppen start en extra spoelen en vertoont dan 3 rode en 1 groen lichtcombinatie. Iemand enig idee waar ik de omschrijving van code kan vinden. Of weet iemand wat dit betekend aub. Mvg. Olivier
Link naar reactie
Staat voor foutcode E31: elektronische nivo regelaar geeft onjuiste informatie door. Verwijder bovenblad en zoek naar de nivo regelaar, zit rechts boven. Bus vormig onderdeel met 3 dunne draden en een rubber slangetje. Trek het slangetje hiervan af en blaas dan de slang eens door. Zet de slang terug en probeer opnieuw. In de meeste gevallen zit de slang dicht geslibt met prut.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 4 jaren later...
Ik heb een ZWG5140P. De machine gaat gewoon aan in alle programma's en start met water toevoegen maar dan gaat de trommel niet draaien. Je hoort wel het tikje maar de trommel blijft stil staan na een aantal minuten wordt er weer water bij gevoegd net als normaal alleen gaat hij niet draaien. In deze fase komt er nog geen foutmelding. Dit komt later vermoedelijk wanneer de machine moet gaan centrifugeren. Ik hoop straks de foutcode uit te lezen. Wie weet nu al wat er aan de hand kan zijn? De machine is nog maar een paar jaar oud. Hoor het graag. Groet Talitha
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...