Ga naar inhoud

Indesit widxxl 146 foutcode 11?


Patrick1985

Aanbevolen berichten

Hoi allen, Ik heb problemen met mijn wasmachine. Halverwege een programma stopt die en geeft een foutmelding (standby lampje knippert erg snel, wat foutmelding betekend, en 1 of meer lampjes van de opties knipperen. De lampjes die aan zijn, van links naar rechts: 1e, 3e en 4e ofwel 1011 (binair) = 11 (decimaal)). Dit zou betekenen (aldus internet) dat de pomp niet gevonden wordt (los draadje of een kapot pompmodule). Het vreemde is alleen dat die wel water wegpompt aan het begin van het programma (standaard bij deze wasmachine). Ik geloof daarom dat ik de foutcode verkeerd uitlees. Maar wat heb ik tot nu toe gedaan: Ik heb al geprobeert het draadje van de pomp los te halen (bij het schoonmaken van de pomp) en vind op het internet dat dit het probleem zou moeten oplossen. Bij mij niet. Wat ik verder lees op internet is dat dan de pompmodule op de printplaat overleden zou kunnen zijn. Mijn vraag: Klopt het wat ik vermoed en heeft het zin om dit te vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen? Groetjes Patrick1985
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...