Ga naar inhoud

AEG blijft in het programma hangen


dominique-1

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mij helpen ik heb een AEG oko Lavamat 15.50 update. Met het nummer PNC91400228100. Het probleem is deze blijft staan tussen het programma Op verschillende minutes. Het maakt niks uit als ik op 30 40 60 og 95 graden was. Ze blijft gewoon in het programma staan. Ik heb de moter en de koolborstels al vervangen en het verwarmings element en de pomp is nog goed. Mijn vraag is aan jullie hoe kan ik de printplaat uitlezen en resette. Ik repareer vaker wasmachines maar dit probleem hebben vaak alle AEG wasmachines. En maakt niet uit welke type. Wie kan mij hierbij helpen? Met vriendelijke groeten D.Stausberg
Link naar reactie
Het lijkt er op dat de machine niet warm word of dat het juiste water nivo niet gezien word. Beide hadden zich moeten melden met een E10,30,60 of 70 melding. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine op 60 graden Wit/Bont en start hem op. Als hij begonnen is, druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd deze ingedrukt. Krijg je nu een melding op het display of gaan er andere lampjes aan? Wat is de melding of welke lampjes gaan aan?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...