Ga naar inhoud

aeg lavamat 74...


lyca

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal wie kan me helpen mijn wasmachine probleem op te lossen (of wel kan me helpen dat ik het zelf kan doen?) ik heb een aeg lavamat 74 (651?) niet de jongste meer garantie was in 2010 verlopen .. (zo is het altijd he, nooit wat mee gehad)) eergisteren gaf hij de melding ef0 aan : ik ging er van uit dat ik de wasmachine had laten verdrinken, of wel te nat.. hij deed een kookwas van 95 graden. af laten pompen , slangetje los gehad, filter los gehad, zodat al het water eruit kon beetje scheef gezet gisteren wasmachine geprobeert, eerst wat gebrom , daarna starte hij, en stopte na zo\'n 2 min. maar hij begon ook weer.. en stopte weer.. hij pakte toen enkel water. kheb de stekker eruit gehaald, slang los filter nog een keer los, alles teruggeplaatst stekker erin en verhip........ hij deed het!! ik superblij.. wil zonnet de wasmachine aan doen.. doet ie niets anders dan brommen (deed niets, enkel brom) volgens mijn gehoor, kwam het bij de filter weg (rechtsonderin dus) alles weer los (dopje, slang), niets te zien, teruggeplaatst, nu begint ie weer water te pakken en stopt dan weer, pakt daarna weer beetje water en stopt dan weer. de trommel gaat niet draaien (is wel met de hand te draaien.) ra ra ra?? ( er zit wel een waterstop op.. maar kan niet zien of die op slot is gegaan of niet , kweet niet hoe je dat ziet? er zit een rondje op waar ik wel door kan kijken) ( aub niet al te technisch reageren want dat ben ik dus niet)):angel:
Link naar reactie
Bedankt voor het reageren! Sorry het is een 74658 prod nr 91452553201 ( op dit moment is het het probleem van wel proberen te starten maar na 1-2 min stoppen..blijven stilstaan en dan opeens het weer willen gaan probberen en dan weer stoppen) ik hoor geen vreemd geluid meer rechtsonderin maar de trommel gaat nog niet draaien op dit moment.
Link naar reactie
Ik begrijp uit je omschrijving dat de trommel op gang probeert te komen maar dat dit niet lukt. Het meest voor de hand liggende zijn dan de koolborstels maar deze machine heeft een koolborstel loze motor. Als het water nivo niet klopt kun je deze situatie ook krijgen. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine op 50 graden Wit/Bont zonder wasgoed. Zet de machine aan. Als hij water heeft genomen druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra kort samen in en houd deze ingedrukt. Krijg je nu een code op het display en/of gaat het Start/Pauze lampje geel/rood knipperen? Wat is de foutcode of het knipper patroon?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...