Ga naar inhoud

Veer van Deurgreep


Patrick-18

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Whirlpool voorlader type AWM867 1200. De veer van de deurgreep is kapot waardoor de deur niet meer vergrendeld. Als ik het onderdeel bestel hoe vervang ik dit? Iemand enig idee? Het is een relatief oud apparaat, ca 15 jaar en er is geen tekening of schema meer van te vinden. Whirlpool kan me er ook niet meer aan helpen. Met vriendelijke groet, Patrick
Link naar reactie
Is een beetje afhankelijk wat er gebroken is. De veer zelf lijkt me stug, meestal breekt de pen of het handvat zelf af. Haal de gehele deur er even uit (de 2 schroeven waarmee het scharnier aan de deur zit losdraaien) en neem hem mee naar een witgoed onderdelen winkel. Als de binnenrand ook gescheurd is dan de kun je de gehele deur ook vervangen door een \"imitatie\" model. Wat ook nog kan is dat de deurschakelaar defect is, deze laat de deur nadat de machine aan gegaan is volledig blokkeren. Documentatie plenty. Onderdelen lijst: 4819 498 69247 Handle 4819 401 18538 Hook 4819 535 38062 Shaft Hook 4819 404 48484 Lock plate 4819 450 69519 Door glass 4819 532 28159 Front panel glass door 4819 532 28161 Frame door glas 4819 492 48144 Spring [img]http://www.easyspares.co.uk/pics/ver_2174.jpg[/img]
Link naar reactie
Harry, Dank voor je reactie! Het is inderdaad het veertje was kapot is. Ik heb een andere in bestelling. Ik kan de deur loshalen via de 2 bouten. Kan de kunststof binnenzijde van de deur eruit? Zit die vastgeklikt? Anders zie ik geen mogelijkheid bij de veer te komen. En je hebt gelijk. Onderdelen genoeg. Dank voor de moeite. Patrick
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...