Ga naar inhoud

Whirlpool Magic 1200 pompt alleen nog af


JohnvR

Aanbevolen berichten

L.S. Ik heb het volgende probleem: mijn Whirlpool Magic 1200 (857051220503) stopte vandaag midden in een programma. Het afpompen doet de machine gewoon nog wel. Ik heb inmiddels alle filters van aan- en afvoerleidingen gereinigd en ook die van de pomp. Als ik de machine op een programma aanzet, vergrendeld deze wel de deur maar doet verder niets. Hopelijk kan iemand me verder helpen, alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik neem aan dat hij ook geen water neemt. Probeer het volgende zonder wasgoed: Giet de machine eens vol met water tot de onderkant van de deur. Zet hem dan aan op programma stand 4 (Katoen). Wat doet hij dan? Niets? Vul hem dan via de zeepbak verder vol tot dat er ongeveer 10 cm water in het deurglas zichtbaar is. Wat doet hij dan? Als de machine dan wel gaat draaien heb je een probleem met het inlaat ventiel. Als hij dan ook niet werkt heb je een probleem met bv de nivo regelaar. Kies voor afpompen: gaat dit goed? Kies voor kort centrifugeren: wat doet hij dan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...