Ga naar inhoud

wasdroger bosch wtl 6100


roos-1

Aanbevolen berichten

mijn boschwasdroger 6100 wtl ratelt het begon met piepen hebben hem opengemaakt en niks kunnen vinden wel beetje siliconenspray ingespoten daarna piepte hij niet meer maar stonk naar verbrand rubber weer open gemaakt en vet van siliconenspray weg gehaald met keukenrol maar nu ratelt hij enorm en als ik hem vol doe met was ratelt hij en stink hij naar verbrand rubber halfvol stinkt hij niet maar ratelt wel wat zou dat kunnen zijn .mijn boschwasdroger 6100 wtl ratelt het begon met piepen hebben hem opengemaakt en niks kunnen vinden wel beetje siliconenspray ingespoten daarna piepte hij niet meer maar stonk naar verbrand rubber weer open gemaakt en vet van siliconenspray weg gehaald met keukenrol maar nu ratelt hij enorm en als ik hem vol doe met was ratelt hij en stink hij naar verbrand rubber halfvol stinkt hij niet maar ratelt wel wat zou dat kunnen zijn .mijn boschwasdroger 6100 wtl ratelt het begon met piepen hebben hem opengemaakt en niks kunnen vinden wel beetje siliconenspray ingespoten daarna piepte hij niet meer maar stonk naar verbrand rubber weer open gemaakt en vet van siliconenspray weg gehaald met keukenrol maar nu ratelt hij enorm en als ik hem vol doe met was ratelt hij en stink hij naar verbrand rubber halfvol stinkt hij niet maar ratelt wel wat zou dat kunnen zijn .
Link naar reactie
nog even goed gekeken spanwiel is dat rechtsbeneden inde machine waar een kleine zwarte snaar overloopt? zoja deze zit best nog strak ,daarnaast zit dat witte ding met zwart blokje daar zit een veer in volgens mij als ik dit een beetje omhoog duw met mijn hand ratelt hij minder .Het is wel wat vaag allemaal he maar misschien begrijp jij het wel
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...