Ga naar inhoud

wasmachineprobleem


marjolein-19

Aanbevolen berichten

Ik heb een Zanussi Trentino 1400. Vanmorgen een bonte was erin en was programma 2 ingeschakeld. Nou is hij halverwege gestopt en piepte. Hij doet niets meer, het water was wel warm de deur gaat open maar op welke stand ik hem ook zet hoor ik alleen een bromgeluid. Kan de trommel wel met de hand draaien. Het is net of hij een vastloper heeft. Enig idee? En als ik het moet laten repareren wat zijn ongeveer de kosten. Mar
Link naar reactie
Kan de pomp of het water inlaat ventiel zijn. Staat er water in? Zo nee, giet er een paar liter in via de zeepbak en laat hem dan afpompen. Gaat dit goed? Dan valt de pomp af. Als er geen water in komt, controleer dan het filtertje tussen kraan en slang. Ik ga er even van uit dat de kraan open staat. Branden/knipperen er lampjes die dit anders niet doen? Zo ja welke en hoe vaak. Hoe vaak piept de machine?
Link naar reactie
Er stond water in heb het er vandaag uit laten lopen. Daarna het filter gecontroleerd en dat was nagenoeg schoon. Maar toen ik met een zaklantaarn in het gat van de filter scheen werd het gat geblokkeerd. Heb het eruit gepeuterd met een tang...een colorcatcherdoekje...machine geprobeerd en hij doet het weer als een zonnetje. Nooit meer van die rotdoekjes dus en Harry bedankt voor je tijd en adviezen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...