Ga naar inhoud

bovenlader siemens T12.32 weer kapot


Kieviet

Aanbevolen berichten

Hallo onze siemend bovenlader is nu 4 jaar jong, vorig jaar ging hij kapot, monteur van siemens langs geweest er moest een nieuwe motor in. dit laten doen. kosten rond de 200 euro in totaal. vandaag weer de wasmachine kapot. wat nu.Ik zet de wasmachine op zijn programma, die pomt water naar binnen draaid een paar keer rond, stopt ermee, pompt het water weer weg en valt uit. en dit in 1 minuut tijd. dit deed hij vorig jaar dus ook.toen was de motor kapot eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer zoveel geld uit te moeten geven, omdat ik bang ben volgend jaar weer dezelfde grap te krijgen. kan iemand mij misschien een idee geven van wat het probleem kan zijn? koolborstel? kapotte motor, beide, wie o wie kan mij helpen
Link naar reactie
Hallo Bedankt voor het reageren. ik heb de wasmachine op centrifugeren gezet, hij lijkt te willen beginnen maar als hij op het punt staat te gaan centrifugeren stopt hij ermee. er zitten verder geen lampjes etc op. wel een display voor de tijd, die springt op nul nadat hij gestopt is. verder heeft de display geen functie. Ik hoop dat ik het duidelijk heb verwoord
Link naar reactie
Daar had mijn zwager het inderdaad ook over. de wasmachine heeft ondertussen weer 3 wassen gedraaid, we wachten af wat hij doet, en anders kunnen we ons op de koolborstels richten, die zijn volgens mij niet duur in aanschaf en mijn zwager kan ze monteren. en anders kijken we naar de collector. volgens mijn zwager valt dat ook te maken, maar voorlopig doet ons beestje het weer. en valt het ons heel erg mee. nogmaals heel erg bedankt, voor het mee denken en de adviezen.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 10 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...