Ga naar inhoud

Whirlpool wasmachine


Lilly

Aanbevolen berichten

Hallo,hopelijk weet er iemand een oplossing voor mijn kapotte wasmachine.Ikzelf heb al ontdekt wat het probleem is vandaar dat ik het zonde vind om een monteur te vragen.Alleen de vraag is hoe los ik het op. De aandrijfriem loopt telkens van het wiel af,naar mijn idee is de riem nog flink strak. De wasmachine is pas 3 jaar oud
Link naar reactie
Bedankt,maar ik heb inmiddels een monteur geraadpleegd.Hij heeft geconstateerd dat de lagers kapot zijn,niet te repareren omdat de kuip door de fabriek gesealed zit.Dus ik zit nu met een overleden machine van nog maar 3 jaar oud terwijl het de beste koop van 2010 moest zijn .Ook weer 39 euro moeten betalen voor de diagnose overleden.Lekker weekend weer!
Link naar reactie
Je conclusie is deels terecht maar na 3 jaar mogen de lagers er nog niet uitliggen. Whirlpool heeft volgens mij een regeling voor deze modellen getroffen omdat zij dit zelf ook vinden. Laat je leverancier hier naar informeren. Tevens kun je de machine/reparatie claimen bij je leverancier (is dus NIET Whirlpool zelf) omdat de machine ruim binnen de verwachte levensduur defect geraakt is op een onderdeel dat veel langer mee moet gaan dan 3 jaar. Zie hiervoor de spelregels op http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantie
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...