Ga naar inhoud

Zwarte vegen in wasgoed en trommel


Suuzje

Aanbevolen berichten

Ik heb nu tot twee keer toe, zwarte vegen in het witte wasgoed gehad, gewassen op 60 graden. In de trommel zag ik wat zwart spul (korreltjes,smeer) en als ik er met een witte doek doorheen ga, zie ik ook zwarte vegen op het doek. Nu heb ik de wasmachine gedraaid op 95 graden met een fles azijn (zonder was). Helaas naar deze wasbeurt zat er nog steeds wat zwart in de trommel en achter de rubberen rand zwarte korreltjes. Ik heb een LG wd-16352(7)FD en hij is 3 jaar oud. Ik hou hem altijd goed schoon, bakje eruit droogmaken en ook de rubberen ring maak ik elke keer schoon en droog. De deur laat ik ook open en was vaak op 60 en af en toe op 95. De klantenservice van LG dacht dat het vetluis was en gaf me een website door. Ik heb het nagelezen en ook verder op internet gezocht, ik weet zeker dat dit geen vetluis is. Hebben jullie enig idee wat dit wel kan zijn. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Dankje Harry, wij hebben gister even in wasmachine gekeken, toen we de dikke geribbeld rubberen slang die van het wasbakje in de trommel loopt losmaakte, kwamen er veel zwarte korreltjes los. Het leek erg op de korreltjes die ik heb gezien. De slang en zelf was niet echt vies van binnen. Geeft rubber ook af en kan ik als leek dit wegkrijgen uit de wasmachine? Ik wil best een expert inschakelen, maar niet direct, eerst zelf proberen op te lossen of met gratis advies ;)
Link naar reactie
Dit heb ik al gedaan,hij is helemaal schoon. Ik heb gedaan wat ik kon. Hij is ooit in het eerste jaar al eens nagekeken en toen had hij het over de lagers, die in de toekomst toch eens vervangen zouden moeten worden (?). Hij maakt ook allerlei rare geluiden en de trommel draait stroef . We hebben maar een nieuwe wasmachine besteld, want ik wil gewoon kunnen wassen en ik weet niet hoeveel het gaat kosten om het eventueel te laten nakijken en repareren. In ieder geval, bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...