Ga naar inhoud

laptop(aspire 5715z acer drives lan niet te vinden


Aanbevolen berichten

Vorige week een laptop gekocht media markt Acer aspire 5715z Nu heb ik vista eraf gegooit, en xp prof erop gezet. Alles draait goed alleen kan ik niet op internet komen, omdat ik niet de juiste drives heb. Bij Acer op de site gekeken daar zijn een paar xp drives alleen deze werken niet. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt fred
Link naar reactie
[quote:16874bf649="fredfocus"]Vorige week een laptop gekocht media markt Acer aspire 5715z Nu heb ik vista eraf gegooit, en xp prof erop gezet. Alles draait goed alleen kan ik niet op internet komen, omdat ik niet de juiste drives heb. Bij Acer op de site gekeken daar zijn een paar xp drives alleen deze werken niet. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt fred[/quote:16874bf649] de lan drivers zitten toch al in vista . als ik vista kaal zonder chipset drivers er op zet . dan kan ik zo op internet .
Link naar reactie
[quote:033d2c1423="backboon"][quote:033d2c1423="fredfocus"]Vorige week een laptop gekocht media markt Acer aspire 5715z Nu heb ik vista eraf gegooit, en xp prof erop gezet. Alles draait goed alleen kan ik niet op internet komen, omdat ik niet de juiste drives heb. Bij Acer op de site gekeken daar zijn een paar xp drives alleen deze werken niet. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt fred[/quote:033d2c1423] de lan drivers zitten toch al in vista . als ik vista kaal zonder chipset drivers er op zet . dan kan ik zo op internet .[/quote:033d2c1423] Hoi backboon Ik heb er geen vista meer opzitten op de laptop. Alles eraf gehaalt en xp met sp2 erop gezet. nu alleen de drives voor lan. Als ik bij apperaatbeheer kijk in xp prof. Dan heb ik een gele uitroepteken bij: overige apperaten --- ethernet-controller ethernet-controller pci device Hier ligt het probleem denk ik.
Link naar reactie
Veel van de drivers op de ftp site zijn ook geschikt voor XP kijk hier maar eens tussen: ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_5715/vista/Drivers/ Er staat maar 1 LAN driver maar 3 WLAN drivers... je kan trial & error gebruiken of exact uitzoeken welke hardware je nou precies hebt (in de handleiding staat het overigens niet), er is zo'n mooi programma waarmee je je hardware kan onderzoeken, ik vergeet de naam alleen altijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...