Ga naar inhoud

Welke processors passen er op mijn moederbord?


Aanbevolen berichten

Hey, Ik had het een beetje verkeerd geplaatst, dus ik stel de zelfde vraag nog een keer in dit subforum: Ik ben de laatste tijd wat aan het tweaken met mijn pc, alleen weet ik dus echt niks van processors. Ik wil mijn Celeron D vervangen voor een dual-core processor. Het is een 775 socket. Mijn moederbord is een HP Asterope 1.0. Kan ik op dit moederbord een Core-2 duo processor plaatsen? Misschien met een BIOS upgrade? Zoja, hoe werkt een BIOS upgrade? Of moet ik me beperken tot een Pentium D dual-core. Alvast bedankt, Bram
Link naar reactie
The motherboard in there uses a socket 775, which is an Intel socket (No AMD for you). Most of Intel's dual core processors will fit that socket type, but the online manual I found for that motherboard does not list anything above a Pentium D Dual Core as supported hardware. Googlen gaf dit dus Pentium D dual core kan, tot welke snelheid ligt misschien aan je bios , ergo zoek even bij HP tot hoever het mogelijk is bij welke bios.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...