Ga naar inhoud

PC freezes bij gamen.


Aanbevolen berichten

Beste C!Ters! Het is een tijd geleden dat ik hier mn neus heb laten zien, maar ik heb nu een probleem en ik vroeg me af wat jullie hier over dachten. Ik heb begin dit jaar ( Februari? ) een nieuwe PC gekocht: Kast:TermalTake Soprano Voeding: Zalman ZM600HP ( 600watt ) CPU: Intel C2D e6750 Moederboard: MSI P6N Sli Premium ( NVidia 650i ) Geheugen: Coirshair Twinx2 (2x) 1GB DDR2 800Mhz Videokaart: Sparkle 8800GT Dit systeem liep vlekkenloos toen ik hem kocht. Na 2 maanden heb ik m'n cpu op 3,2 GHz laten lopen ( 8*400Fsb ). Deze overklock was stabiel en ondervond geen problemen. Ondanks dat deze overklock stabiel bleek te zijn, ging mijn PC 2~3 maanden geleden haperen bij het gamen. ( Haperen is niet het goede woord, hij bleef ongeveer 5 seconden hangen 'freezen', en toen schoot hij er weer uit. ) Dit was natuurlijk irritant maar ik kon er mee leven. Toen ongeveer een maand geleden hij niet meer uit deze 'freezes' kwam begon ik me zorgen te maken. Ik had de snelheden weer terug naar default gezet, waarna de PC weer goed liep. Vorige week, bleef hij weer haken op de standaard snelheden. Deze problemen komen uitsluitend voor tijdens het gamen, ik kan uren lang Prime95 draaien. De temperaturen tijdens het gamen zijn: CPU: ~45 Graden C Videokaart: ~50 Graden C Systeem: ~30 Graden C Ik vraag me af wat het probleem zou kunnen zijn, ikzelf verdenk het moederboard. Wat denken jullie hierover? Bijvoorbaad dank reb3lzrr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...