Ga naar inhoud

Zanker Lavita centrifureren loopt vast!


Lies-1

Aanbevolen berichten

Mijn wasmachine, zanker lavita duo, loopt tijdens het wasprogramma steeds vast bij het centrifugeren. Al verschillende dingen gecontroleerd (filter is schoon, water toevoer is voldoende, water wordt volgens mij ook afgepompt, weet niet goed hoe ik verder de pomp moet controleren) Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? Alvast veel dank!!
Link naar reactie
Lijkt op probleem met de koolborstels van de motor. Kantel de machine achterover tegen bv een muur. Je kunt er dan net bij. Controleer de lengte hiervang, indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Neem de oude borstels mee naar de winkel, er zijn meerdere modellen motoren gebruikt. Na vervanginge eerst een wasbeurt draaien zonder wasgoed.
Link naar reactie
Oke, vrees dat ik toch nog een vraag heb. De motor is duidelijk zichtbaar en denk dat ik ook de koolborstels zie, probleem: het losschroeven. De schroef zit dusdanig omringd door van alles dat het niet lukt om m met een tang vast te pakken. Of is het idee dat de motor er helemaal uitgehaald moet worden? En dat ik daarmee naar een winkel ga? Heb het exacte productnr nog even opgezocht: 914656500. Bij voorbaat veel dank!!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...