Ga naar inhoud

Geschikt moederbord voor game systeem.


Aanbevolen berichten

Kijk ook eens naar deze kast: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-051763 (heb deze en de Sonata Lifestyle II beide in bezit) Naar mijn weten produceert de HD4850 behoorlijk wat warmte. In deze kast zitten 2 fans voorgeinstalleerd. Neem er een losse voeding bij: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-047847 (heb deze voeding icm met een HD4870) Kan zijn dat de Three Hundred iets meer geluid produceerd dan de Sonata, maar ik stoor mij er niet aan.
Link naar reactie
[quote:60b761d535="JBS"] Waarom zou ik voor een 650W voeding gaan als een 550 al "ruim voldoende" is?[/quote:60b761d535]. Om later uit te breiden. [quote:60b761d535="JBS"] Zou die tweede fan echt zoveel uitmaken?[/quote:60b761d535] Ja, 1 fan voor de intake, en 1 voor de warme lucht weer naar buiten te dirigeren. [quote:60b761d535="JBS"]En als ik eerlijk ben, dan vind ik 't maar een spuug lelijke kast :wink: [/quote:60b761d535] Tja, das gewoon je smaak, maare... Het gaat er toch ook niet om wat jij mooi vind? Maar wat die vriend van je wil?
Link naar reactie
Oké, maar ik verwacht niet dat hij ooit echt wil uitbreiden. Een nieuwe PC om de paar jaar is voor hem een betere optie. Net zoals nu. Klopt, het gaat om zijn mening. Maar iets dat ik zelf niet mooi vind ga ik niet aanbieden. :wink: Hoe dan ook, bedankt voor je advies. Ik wacht nog even op uitsluitsel of die Sonata III met 500W zou volstaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...