Ga naar inhoud

Interne usb-aansluiting


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een Asus P5K/EPU moederbord kopen. Nu schijnt dit ding een interne USB-aansluiting te hebben. ik zie alleen nergens op een plaatje van het moederbord een gewone USB midden op het mobo staan. Het lijkt me wel grappig om blue-tooth (we hebben hier een miljard blue-tooth USB-sticks liggen) in te bouwen. Ik neem aan dat er een speciale USB-aansluiting is die ik niet gewend ben. Hoe kan ik een gewone USB-stick dan midden op dit moederbord aansluiten?
Link naar reactie
[quote:a1b2656088="gerben"]De interne usb aansluiting is meestal een 10-pens (stekker) verbinding. Overigens is een bluetooth stick IN de computer waarschijnlijk zinloos, radiosignalen komen niet door een stalen behuizing heen.[/quote:a1b2656088]Vind ik wel jammer. Had gehoopt dat dat wel zou lukken. Als zo'n dunne behuizing echt zo erg die golven tegenhoudt, denk ik dat de verbinding vast slecht zal zijn als het dus toch lukt. Leek me wel vet om het er echt binnenin te hebben. Ik ben wel van plan om het echt te gaan gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...