Ga naar inhoud

Voeding aansluiting op het moederbord ..


Aanbevolen berichten

Hee iedereen ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag.. ik ga een Gigabyte GA-P35C-DS3R moederbord kopen .. en ga een 500 Watt ATX Voeding Codegen voeding gebruiken.. de voeding heeft een Moederbordaansluitingen 1x ATX (20-pin), 1x ATX12V (4-pin) maar heeft het moederbord ook een 20 pin aansluiting ? Dat wil ik graag weten ... hoor het graag
Link naar reactie
Bedankt... ( 1 x 24-pin ATX main power connector 1 x 4-pin ATX 12V power connector 1 x floppy disk drive connector 1 x IDE connector 8 x SATA 3Gb/s connectors 1 x CPU fan header 2 x system fan headers 1 x power fan header 1 x front panel header 1 x front panel audio header 1 x CD In connector 1 x S/PDIF In header 1 x S/PDIF Out header 2 x USB 2.0/1.1 headers 1 x parallel port header 1 x serial port header 1 x chassis intrusion header 1 x power LED header ) mmm wel een ATX aansluiting .. zijn trust voedingen een een beetje vertrouwbaar... ? Constante spanning ? Trust PSU 570W Pro lijkt me een mooi dingetje met 24 pins aansluiting ;) [img:cab487791f]http://www.pcmegastore.nl/catalog/images/Trust%20PW-5500.jpg[/img:cab487791f] Spec : Eigenschappen Voedingseenheid van 570 Watt voor de stroomvoorziening van uw pc Geschikt voor ATX-systemen (12 V 2.0) met gebruik van een Intel- of AMD-CPU 2 ingebouwde ventilatoren voor optimale koeling en minder geluid Geluidsniveau minder dan 33 dB(A) Temperatuurgestuurde ventilatorsnelheid (ventilator draait alleen indien nodig met hoge snelheid) Passieve compensatie van de arbeidsfactor [b:cab487791f][u:cab487791f]Connector moederbord: 24-pins [/u:cab487791f](afneembaar tot 20-pins)[/b:cab487791f]4-pins connector van 12 V 4 connectoren voor randapparatuur, 2 voor diskettestations en 4 voor S-ATA Inclusief PCI Express 6-pins VGA-connector voor voeding van stroomverbruikende PCI-kaarten
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde moederbord al een jaartje in gebruik maar die van mij werkte mooi niet op een 20 pins voeding.. en ook een verloopsnoertje werkte niet... kortom kijk een bij bv Antec... voor een leuke voeding.. :roll: nog even dit... Laatst een P45 moederbord van ditzelfde type ingebouwd... die is nog mooier, beter sneller uitgebreider.. en nèt even duurder dan 100 euro... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...