Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik zit er over te denken om een anders cpu te kopen . er zijn twee opties die mij wel aanspreken . Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHZ 2MB AM2 Box Athlon 64 X2 5400+ 2.8GHz 1MB AM2 Blackbox als ik bv de 5400 neem kan ik dan ook gewoon oc dat ik op 3GHz zonder problemen kan draaien . of is het weg gegooid geld . nu zijn er hele volksstammen die meteen roepen . wat AMD betreft is het al weggegooid geld . :lol: :lol: . maar wat vinden de experts hier van . de x2 6000 kost hier 90€. de x2 5400 kost hier 80€
Link naar reactie
Deze is misschien ook nog wel interessant. Is min of meer een dualcore phenom. Wel even nagaan of je moederbord (bios) het wel ondersteunt. http://tweakers.net/pricewatch/222365/amd-athlon-64-x2-6500+.html Als het op budget aankomt, is amd nog steeds interessant. Hoewel intel met de E5200 en E7200 ook aardige goedkoper processors maakt. Voor amd kun je wel weer met een goedkoper moederbord toe.
Link naar reactie
[quote:d7479ed870="gerben"]Deze is misschien ook nog wel interessant. Is min of meer een dualcore phenom. Wel even nagaan of je moederbord (bios) het wel ondersteunt. http://tweakers.net/pricewatch/222365/amd-athlon-64-x2-6500+.html Als het op budget aankomt, is amd nog steeds interessant. Hoewel intel met de E5200 en E7200 ook aardige goedkoper processors maakt. Voor amd kun je wel weer met een goedkoper moederbord toe.[/quote:d7479ed870] daar heb ik ook al naar gekeken . maar ik heb een MSI MS 7250 bord AM2 . de cpu is AM2+ . ik heb wel gezien dat er een bios update is voor mijn bord . maar zo als gewoonlijk staat er niets bij wat er nu eigenlijk geüpdatet is . ik heb bios versie 3.9 . de nieuwste is 3.10 zoek het verschil is weet het niet .
Link naar reactie
[quote:cf125e82fe="gerben"]Je kunt eens naar msi mailen. Voorzover ik weet, reageren ze wel op dergelijke support vragen. Maar je moet het echt zeker weten, het is een andere core (kuma/k10). En het is niet ongewoon, dat zoiets bij een generatie oudere borden, niet ondersteund wordt. Maar als ie er wel op kan, is het sowieso de interessantste van het stel.[/quote:cf125e82fe] en wat vind jij van de twee andere cpu's . welke is volgen jou de beste keuzen . jij bent echt een expert op dat gebied :lol: .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...