Ga naar inhoud

HELP! MIJN COMPUTER DOET RAAR?!?!@#$


Aanbevolen berichten

[quote:c547680099="plextor"][quote:c547680099="fransieman13"]Hey iedereen, HELPHELPHELP!! Ik start mijn computer op,ik log in,ik wacht een tijdje,ik zie mijn screensaver,maar voorderest niets! Ik kom hier via ctrl-alt-del,en weet me geen raad! HELP PLEASE![/quote:c547680099] man ga vissen[/quote:c547680099] Dat is geen belediging denk ik, aangezien dat zijn hobby is. Maar hij mag idd wel een beetje duidelijker zijn, en niet zo ''schreeuwen'' om hulp
Link naar reactie
[quote:51dcd90441="NHubregtse"][quote:51dcd90441="plextor"][quote:51dcd90441="fransieman13"]Hey iedereen, HELPHELPHELP!! Ik start mijn computer op,ik log in,ik wacht een tijdje,ik zie mijn screensaver,maar voorderest niets! Ik kom hier via ctrl-alt-del,en weet me geen raad! HELP PLEASE![/quote:51dcd90441] man ga vissen[/quote:51dcd90441] Dat is geen belediging denk ik, aangezien dat zijn hobby is. Maar hij mag idd wel een beetje duidelijker zijn, en niet zo ''schreeuwen'' om hulp[/quote:51dcd90441] als je dit als onderschrift hebt . De computer is de toekomst,man en niet eens weet waar je over praat . dan ja man ga vissen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...