Ga naar inhoud

nieuwe game pc


Aanbevolen berichten

ik heb een vraag over deze set, Asus EN9800GTX+ HTDP 512Mb A-Data 2.0GB dram memory DDRII 800MHz AMD Athlon 64 X2 6000+ 3 00GHz Boxed MSI K9A2 Platinum wat voor voeding moet ik er bij nemen? had zelf het idee om er een ,Gigabyte Odin GT 550W is dit voldoende? wil er misschien later nog een videokaart bij zetten kan dat dan? alvast bedankt :D
Link naar reactie
De processor is redelijk, maar je zou evt. (als je een intel moederbord kiest i.p.v. de K9A2) een Core 2 Duo kunnen kopen, die zijn sneller. Ik weet niet of de voeding het gaat trekken, ben niet zo bekend met gigabyte voedingen, misschien kun je beter een ander merk nemen: Be Quiet, Zalman, OCZ, Antec enz. Als ik jou was zou ik een ATi HD4850 kaart nemen, die is hoofdzakelijk sneller dan de 9800gtx+ en hij is goedkoper.
Link naar reactie
[quote:490372b428="sjoerd-=storm=-"]wil er misschien later nog een videokaart bij zetten kan dat dan?[/quote:490372b428]Bij twee van die kaarten in SLi zou ik eerder gaan voor een 650W of hogere 80PLUS voeding. Verder sluit ik me aan bij citomaster, een E8400/E8500 met Radeon HD4850 is een betere keuze voor games. Neem een moederbord met Intel X38 chipset als je de mogelijkheid open wilt houden om later twee van die kaarten in CrossFire opstelling te draaien.
Link naar reactie
bedank voor de snelle reactie ik pak denk de 800watt voeding van de zelfde serie . ik heb deze set eigenlijk gekozen omdat ik in dit moederbord 4 video kaarten kan aansluiten. en bij de 9800gtx is het mogelijk om er 3 in sli te zetten. voor later als hij het niet meer alleen aan kan. en dit moederbord is voor am2 en am2+ dus kan er altijd nog een AMD Phenom in zetten. dus dacht moei setje voor later nog eens te upgraden. :D
Link naar reactie
[quote:74cca66aa4="Obi-wan-kenobi"][quote:74cca66aa4="NHubregtse"]Omdat er geen geheugenmodules bestaan van 1 X 4 GB.[/quote:74cca66aa4]Ahum ... http://azerty.nl/producten/product_detail/174/91297/ocz-ocz2p8008gk-8192mb-800mhz-2x-ddr2-pc.html[/quote:74cca66aa4] Excuses, Dit wist ik niet. Desondanks is dit geen aanvaardbare prijs voor de gemiddelde gebruiker... Maar je hebt gelijk... :P Ik zal het even veranderen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...