Ga naar inhoud

vraag welke processor


Aanbevolen berichten

hallo ik had laatst een nieuwe pc gekocht en die bleef met foto's bewerken en runescape vast lopen ze konden het probleem niet bij de computerzaak vinden nu bieden ze mij een andere pc aan het was een amd am2 5200+ nu willen ze mij een intel E2180 ervoor in de plaats doen maar naar wat op internet te hebben rond geneust denk ik dat de intel processor langzamer is dan de amd maar die zaak zij dat het maar 10 % scheelde en het goed ging maken met een beter moederbord maar dan wordt de pc toch niet sneller wat zouden jullie doen ??????????
Link naar reactie
[quote:37d6b736fa="marcel32"]maar naar wat op internet te hebben rond geneust denk ik dat de intel processor langzamer is dan de amd maar die zaak zij dat het maar 10 % scheelde en het goed ging maken met een beter moederbord maar dan wordt de pc toch niet sneller[/quote:37d6b736fa]Inderdaad, een moederbord kan een processor niet sneller maken (tenzij je overklokt). Ik zou gewoon vragen om een E5200, een beter moederbord hoef je niet. E5200 is aanzienlijk sneller dan een E2180 vanwege de Wolfdale core, hogere kloksnelheid en dubbel zoveel L2 cache.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...