Ga naar inhoud

AEG pompt geen water weg


bas-60

Aanbevolen berichten

ik heb een AEG wasmachine , hij pompt SOMS .... geen water weg in het programma. Als ik dan het water aftap via het slangetje aan de onderkant , en ik laat het programma opnieuw lopen dan doet hij het wel weer. Dan kan het zijn dat hij het een paar was beurten weer goed doet , en dan opeens dat hij het water niet meer weg pompt !!!!! Wat kan dit probleem zijn ????
Link naar reactie
het schoepje van het pompje loopt wel soepel. Ik heb het filter buisje onder aan de voorkant los gedraaid, daar binnenin zit een schoepje. Van het pompje toch ??? Ik weet wel als hij het water niet weg pompt dat hij dan een licht brommend geluid maakt.
Link naar reactie
Dat is inderdaad het schoepje wat ik bedoel. Het brommen kan een pomp blokkade zijn. Kun je de machine veilig zonder achterkant laten draaien? Zo ja zet hem dan zo neer dat je met een spiegel de pomp kunt zien draaien. Als hij er nu mee stopt kun je zien of de pomp draait of niet. Zo nee: pomp defect, Zo ja ergens een verstopping.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...