Ga naar inhoud

Zanussi Rubino II probleem watertoevoer


Shenz

Aanbevolen berichten

Ons wasmachine heeft altijd perfect gewerkt tot 2 weken geleden toen ie even verhuist diende worden wegens werkzaamheden. Nadat we de wasmachine terug op zijn plaats hadden gezet had hij geen zin meer om te wassen. Selecteer ik een programma dat brand het End lampje eerst 5x en nadien telkens 1x. Het knipperpatroon van de lampjes Start/Pauze en End is 1x. Het 1x knipperen zou op een probleem van de watertoevoer duiden heb ik begrepen, maar ik kan niets abnormaals aan de watertoevoer vinden: er komt water uit de kraan, toevoerfiltertje is proper, voldoende druk. Graag hulp gevraagd.
Link naar reactie
E5x meldingen zijn motor gerelateerd. Kies eens voor centrifugeren. Gaat hij dan draaien? Zo niet controleer dan eerst de koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Maak de motor ook vrij van koolborstel gruis, dit geeft de vreemdste storingen. Neem de borstels mee naar de onderdelen winkel, er zijn meerdere motoren gebuikt voor deze machine.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...