Ga naar inhoud

Whirlpool Easy 1400


Stef-5

Aanbevolen berichten

Bij het starten van het programma blijft het lampje \"deur gesloten\" knipperen. Terwijl de deur tocht echt dit zit. Het meest logische is dat dan het deurrelais kapot is (opengemaakt, was zwart van binnen). Deze heb ik vervangen. Helaas zonder resultaat. De kabels van het deurrelais lopen alleen naar de klok. Ik vind het echter een financieel risico om deze zomaar te vervangen. Kan het de klok zijn of is het iets anders?
Link naar reactie
Ik heb hem zover gekregen dat hij 1 programma half afmaakte. Het lamje van deur open knipperde en later kreeg ik de foutcode F11. Ik verdenk toch de timer. Alle kabels negelopen maar alles zit goed vast. Ook bij de stekkers geen rare dingen zoals ingebrand. Ik denk toch dat ik het financiele risico maar neem. Ik heb een timer gevonden voor € 135,00. Daar heb je geen andere wasmachine voor.
Link naar reactie
Ik ben er inmiddels achter. Doordat de deurschakelaar is doorgebrand is ook een gedeelte van de timer doorgebrand. Deze zal ook vervangen moeten worden. Ik heb hier en daar geïnformeerd maar de prijzen lopen enorm uiteen. Van nog geen € 100,00 tot € 217,00. Verder werd ik gewaarschuwd dat een losse timer installeren geen zin hebt. De timer moet geconfigureerd worden. Daar heb je een speciaal computerprogramma voor nodig. Klopt dit?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...