Ga naar inhoud

bijna geheel nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Heey, Ik wou ff vragen aan jullie, kan ik met een 650 Watt voeding deze onderdelen eigenlijk wel aan de praat krijgen?? Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16Ghz, FSB 1333Mhz Kingston 2GB DDR2-6400 (1 Stick) ASUS P5Q Motherboard ATI RADEON HD3650 512Mb (ASUS EAH3650 Silent magic 512Mb) Seagate Barracuda 500GB, 32Mb cache, SATA LG- Cd-Brander Pioneer- DVD-Speler (komt nog een LG brander in, waarschijnlijk op SATA) 3 Casefans Kan wel toch?? het moederbord zelf heeft minimaal 400 Watt nodig om te werken, ik heb nu een voeding van 400 Watt. Ik wil wel dat mijn systeempje een beetje stabiel draait. Greets, Tompecht
Link naar reactie
Oke, dan gaat het hier ff om de Videokaart, maar ik wil tenminste zeker weten dat alles prima werkt ook met een HD3650.... Op de System Requirements paginga van mijn 3650 staat dat je minimaal 400 Watt nodig (wat een beetje raar is, als de 4870 of de 9800GT(nvidia) maar 200 watt ofzo nodig heeft....) Maarja, ik wil gewoon zeker zijn dat alles het doet zoals ik wil, daarom neem ik een 650. Greets, Tompecht
Link naar reactie
[quote:02a8dcc071="Tompecht"]Op de System Requirements paginga van mijn 3650 staat dat je minimaal 400 Watt nodig (wat een beetje raar is, als de 4870 of de 9800GT(nvidia) maar 200 watt ofzo nodig heeft....)[/quote:02a8dcc071]System requirements voor de HD4870 is volgens ATI minimaal 500W (voor het gehele systeem dus), die 200W hebben ze dan hoogstwaarschijnlijk anders gemeten. http://ati.amd.com/products/radeonhd4800/requirements.html
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Heey, weer 2 maand later, heb ik nu 310 euro bij elkaar, en binnenkort ook jarig en ik heb werk, dus ik kan dan gaan kopen wat ik wil (nou bijna dan) Maar ik weet eigenlijk nog steedst niet welk Moederbord ik moet kopen.... Kunnen jullie me nog een keer helpen dat uit te vogelen, ik zat wel te denken aan een 550 watt of 650 watt.... Greets, Tompecht
Link naar reactie
[quote:141bff789d="Tompecht"]Nu zit ik alleen nog te twijfelen tussen 2 moederborden: ASUS P5K/EPU en de ASUS P5Q[/quote:141bff789d] Als ik je een suggestie mag doen: Gigabyte P35 bordje... ze komen echt geweldig goed uit de test. http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZWpqZGKa/Intel_P35_moederborden_vergelijkingstest/1
Link naar reactie
ja ik kijk ook liever naar een P45/P35 Setje Chipsets, maar het probleem is dat als je een P35 wilt (nieuwer dus) moet je er ook meer aan uitgeven, meer als 120 Euro wil ik eigenlijk niet uitgeven aan een moederbord (ik moet ook nog geld voor de CPU overhouden) Een paar dingen die ZOIEZO op het moederbord MOETEN zitten: SOCKET 775!!!! een Minimale Bus snelheid van 1333Mhz 1 of 2 PCI-E 2.0 Sloten P45 of P35 Chipset Ondersteuning voor MINIMAAL 4GB Geheugen (Dual Channel mag) Minimaal 4x SATA ATX Moederbord En graag van ASUS als het kan Zo dit zijn de dingen die er op MOETEN zitten... Ik had alwel gedacht aan de ASUS P5Q (P35) of de ASUS P5K Pro (P45) Greets, Tompecht
Link naar reactie
[quote:b1ac8f0afe="Obi-wan-kenobi"][quote:b1ac8f0afe="D'acide"]Als ik je een suggestie mag doen: Gigabyte P35 bordje... ze komen echt geweldig goed uit de test.[/quote:b1ac8f0afe]Geweldig! Da's een test van een jaar geleden, dus alweer achterhaald. Kijk liever naar een moederbord met P43 of P45 chipset, de opvolgers van de P33/P35 chipset.[/quote:b1ac8f0afe] De topicstarter gaf aan een p35 bordje te willen... vandaar dat ik hem deze tip gaf..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...