Ga naar inhoud

wasmachine maakt gek geluid


Fione

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort woon ik op mijzelf en heb via marktplaats een wasmachine gehad van 3 jaar oud merk indesit. Hij zag er prima uit, maar hij maakt regelmatig rare geluiden. Eigenlijk bij het begin begint hij al met piepen. Met centrifugeren lijkt het alsof hij wandelt, hij stond niet op zijn plek. En ook dan maakt hij piepend/zoemend geluid. Gisteren bleef hij voor mijn gevoel hangen in het zelfde programma. Je zit bij de lichtje 2h,4h,6h,8h Hij heeft 2 uur gedraaid normaal moet hij dan wel klaar zijn en alleen de lampjes 2h en 4h branden. Ik heb hem uitgezet en de stekker eruit gehaald, zo kon ik op den duur de deur openen en de was eruit halen. Iemand suggesties? Ik baal ervan, want het maakt voor mijn medebewoners wel erg veel herrie. groetjes Fione
Link naar reactie
Laat hem eens draaien zonder bovenblad. Probeer dan te achterhalen waar de piep vandaan komt. Het kunnen de 2 (of 4) ophang veren zijn, de schokbrekers, of de lagers. Het wandelen kan hier ook door veroorzaakt worden. Staat de machine vlak en waterpas? Als de machine z\'n was niet af maakt kan dit ook een verstopte pomp zijn. Heb je het type nummer?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...