Ga naar inhoud

Lagers defect Whirlpool AWO 445


Harry-Z

Aanbevolen berichten

Beste mensen, De lagers van de trommel van mijn Whirlpool AWO 445 hebben het begeven. (bekende straaljager geluid bij centrifugeren)Nu heb ik al gekeken of ik makkelijk bij de lagers kan komen door de achterzijde en bovenkant te verwijderen. Na het demonteren van het snaarwiel zie je het lager in de buitentrommel zitten. Er is geen lagerkruis, dus ik vroeg me af of deze lagers makkelijk te vervangen zijn. Ik vraag me namelijk af of de kunststof buitentrommel uit elkaar kan om uiteindelijk bij het binnenste lager te komen? Ik zie wel aan de bovenzijde van de buitentrommel een soort klips zitten. (2)Deze zullen dan ook wel aan de onderzijde zitten. Kan iemand mij vertellen of ik zonder teveel problemen deze buiten trommel uit elkaar kan halen? Ik heb internet afgezocht naar technische tekeningen voor dit type wasmachine, maar ik kan niets vinden. Alvast bedankt voor je reactie. Groeten, Harry Z.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...