Ga naar inhoud

Alle lampjes branden.


Stacha

Aanbevolen berichten

Help alle lampjes van mijn bosch wasmachine branden.Gaat om WAE28160nl/09. Vamorgen nog gewoon gewassen. Eerst branden de 800 en 1400 toeren knop. heb het filter losgedraaid en daar kwam een klein beetje water uit.Nu branden ineens alle lampjes maar hij doet verder helemaal niks.Wie weet wat er aan de hand is?
Link naar reactie
Als 1400 en 800 branden (dus de bovenste en de middelste) dan heb je een probleem met de temperatuur sensor, de aansturing van het verwarming element of het element zelf. De combinatie van alle lampjes ken ik niet. Kun je nogmaals kijken welke lampjes er precies branden? Mogelijk heb je gelekt met het losmaken van de pomp. De machine gaat dan in de beveiliging maar dan zouden de lampjes Spoelstop + 600 + 800 en 1400 branden.
Link naar reactie
Dit is foutcode 63: Machine is tilt. Probeer de reset. Ik heb dit vertaald uit het Frans en hoop dat dit goed werkt. - Sluit deur - Draai de knop naar de 8ste positie (Centrifugeren) - Wacht even totdat Start/Pauze gaat knipperen - Druk de centrifuge toerental knop in en houd deze ingedrukt - Wacht 2 seconden en draai dan de programma knop naar de 9de positie (Afpompen) - Laat de centrifuge toerental knop los. Je krijgt nu de laatste foutmelding te zien en de machine word gereset. Draai de programma knop door naar de Uit stand. Mogelijk is het nu opgelost. Zo niet dan moet je een monteur laten komen. De http://elektrotanya.com/bosch_wae28160nl02.zip/download.html die ik heb gebruikt is deels Frans talig. Site is traag, even wachten en dan kiezen voor \"Get Manual\" PS: als de procedure anders werkt meld dan even hoe.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Er van uitgaande dat je de zelfde machine hebt: Ja, is een motor probleem melding maar kan ook de elektronica zijn. Controleer eerst de http://www.onderdeelexpress.nl/Webwinkel/Wasmachine-onderdelen/Siemens-wasmachine-onderdelen/5599-154740-Origineel-Koolborstel-set-12-x-5-met-veer-klem-Origineel/Detailed-product-flyer.html. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Na vervanging eerst een wasbeurt laten draaien zonder wasgoed. Volgens mij is deze machine aan de onderzijde open. Laat hem achterover kantelen tegen bv een muur en je kunt er dan net bij.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...