Ga naar inhoud

edy w 526


brenda-1

Aanbevolen berichten

ik heb een edy w 526 die het niet meer doet. gister nog gewoon was gedraaid maar ineens centrifugeerd hij niet meer en wasprogramma\'s doorloopt ie in 2 minuten en vervolgens blijft t water er ook in staan, als ik op alleen centrifugeren druk pompt ie wel leeg maar gaat niet draaien. ik had de voorlaatste was een paar gympen van de kids meegewassen waar de zolen helemaal van uit elkaar waren gevallen. ik heb de zeef aan de voorkant geleegd maar daar komt alleen water uit, je kan er niet helemaal in. weet iemand waar de knopenzeef voor dit model zit???
Link naar reactie
Heeft geen echte zeef. Als hij niet (snel genoeg) afpompt mag hij niet centrifugeren. Controleer de slang tussen kuip en pomp op verstopping. Controleer de lengte van de koolborstels van de motor op lengte. Moet minimaal 15 mm lang zijn, anders op voorhand vervangen.
Link naar reactie
ik heb het gedaan zoals u zei harry en inderdaad zat de slang aardig vol, verder zit de snaar goed vast en draait de trommel als ik aan de snaar trek, maar toch kan ik nog niet wassen, je hoort klikken en er komt water maar verder niks, moet ik het misschien resetten of zo??? hopelijk kunt u mij nu ook weer wat verder helpen.......
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...