Ga naar inhoud

wasprogramma wordt niet afgemaakt zanuss


Aanbevolen berichten

Hallo, wij hebben een zanussi 1200 toscana waarbij het volgende probleem zich voor doet bij het draaien van een programma. Hij wast voor (1), vervolgens spoelt hij (2)maar gaat dan niet afpompen en gaat niet centrifugeren (3). doorschakeling in het wasprogramma tussen stap 2 en 3 gaat dus niet automatisch door. Als wij apart willen centrifugeren doet hij het wel en ook het afpompen gaat goed. Iemand een idee wat het kan zijn? alvast bedankt voor de reacties. Gr, Harry
Link naar reactie
Ik ga er even van uit dat je een ZWF1210 hebt (zie type nummer in de deurrand.) Word hij wel warm? Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet hiervoor de machine op 60 graden wit/bont en start hem op. Als hij begonnen is druk de toetsen Start/pauze en Extra spoelen samen in en houd deze ingedrukt totdat de lampjes Einde en Start/pauze gaan knipperen. In wel patroon knipperen deze nu?
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
bij mij is er ook een probleem in de zanussi 1210. ik heb hier geprobeerd om de foutcode te herlijden dmv start/stop en extra spolen te drukken. ik krijg dan de code, start/stop en einde die omstebeurt branden. het probleem begon met een verschikkelijk stuiterende machine en het niet afmaken tijdens centriofugeren. na openen bleken beide veren aan de bovenzijde trommel onderin te liggen. deze weer opnieuw gemonteerd en nu stopt het programma wanneer hij met centrifugeren moet gaan starten.?? iemand enig iedee?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...