Ga naar inhoud

slecht centrifugeren


Krijn-2

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Miele Novatronic W986 wasmachine. ruim 12 jaar heeft hij het goed gedaan en ben erg tevreden. Op dit moment hebben wij een probleem met het centrifugeren, de was komt er nog nat uit. Ik heb de indruk dat de machine niet op toeren komt. Ook hoor ik (tijdens het centrifugeren) een geluid alsof er een veer ergens tegenaan komt. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Is het zo dat als de trommel niet stabiel is het toerental niet op loopt omdat dan de trommel teveel gaat slingeren?
Link naar reactie
Dit kan heel veel oorzaken hebben bijv: Slecht afpompen Te veel zeep Slechte schokbrekers Gebroken trommel ( komt soms alleen naar voren als je centrifugeerd ) Defecte motor Losse v snaar Ik zou een monteur laten komen om het op te lossen Ik weet niet waar je vandaan komt Maar kijk eens of de miele speciaalzaak in jou omgeving komt die zijn goed in prijs en kwaliteit Ik hoor graag wat de oplossing was
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...