Ga naar inhoud

aeg lavamat 54600


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een wasmachine aeg lavamat 54600 en nu is het volgende probleem: wanneer ik een programma start klikt het slot 3 keer daarna gebeurt er niks en vervolgens piept de wasmachine 4 X plus 4 X knipperd lichtje van einde ik heb het slot al vervangen maar hij geeft nog steeds het zelfde probleem aan wie kan mij helpen alvast bedankt
Link naar reactie
E4x meldingen zijn deur gerelateerd, klopt. Het kan echter ook nog de elektronica zelf zijn. Lees de uitgebreide fout code eens uit. Kies voor 60 graden Wit/Bont en zet hem aan. Wacht even en druk dan de toetsen Voorwas en Kort samen in en houd deze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
De monteur heb ik gebeld en langs geweest het slot was door gebrand en die heb had ik al vervangen maar er was ook een baan op de printplaat doorgebrand monteur heeft het schoongemaakt en wat koper over heen gesoldeerd en hij doet het weer heel erg bedankt voor de reactie mvg, Ewoud
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
E52: staat in bijna alle gevallen voor versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan en of ze wel soepel in hun houder kunnen bewegen. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Indien dit goed is dan controleren of de spoel op de kop van de motor nog goed is en of het magneetje in het midden hiervan niet gescheurd is en nog goed vast zit op de motor as.
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Ik heb een aeg lavamat 54600 deze geeft de foutcode 1 keer knippert het lampje van einde met start/pauze en 1 keer knippert het lampje van start /pauze Wie weet wat er aan de hand is? Probleem is dat hij de was normaal doet en dan niet gaat centrifugeren. De koolborstel zijn nog 20 mm lang en zitten los
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...