Ga naar inhoud

marynen cmf dukaat lager vervangen


Aanbevolen berichten

de bout is juist het probleem. moet die links of rechtsom los. maar volgens mij heb ik de inbus al wat beschadigd. misschien is het een idee om de kop van de bout door te boren en dan het wiel eraf trekken, maar is zo\'n nieuwe bout nieuw te krijgen en waar? en wat voor maat draad zit op de bout?
Link naar reactie
Volgens het plaatje is het geen inbus maar een Torx. Ga hier niet met een inbus of ander hulpstuk in klooien maar pak een passende Torx schroevendraaier of bitje. Origineel nummer: 5191350262. Deze is vervangen door 5191370260 en is een gewoon ijzerwinkel onderdeel, verzonken kop, M10 x 25. [img]http://www.ezee-fix.co.uk/content/products/DI/S5/DIS5191370260.jpg[/img]
Link naar reactie
bij mij was het een inbus, alleen kreeg ik hem absoluut niet los. volgens mij zitten ze vast met loctite ofzo vanaf de fabriek. ik denk dat ik toch maar een nieuwe machine aan ga aanschaffen, het beesie is alweer 11 jaar oud en met een kleine op komst kan ik er niet te lang mee bezigblijven. toch bedankt voor alle info. ik denk dat ik hem repareer en iemand er blij mee maak. groetjes raymond
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...