Ga naar inhoud

Geluid / rammelen tijdens het wassen


Aanbevolen berichten

Ik heb een Bosch Maxx 6 wasmachine. Wij hebben hem bijna een jaar, en hebben nu een probleempje. Tijdens het wassen rammelt de trommel soms wat. Dit is een best hard geluid. De trommel rammelt met name voordat hij aan het centrifugeren begint. Als hij eenmaal op toeren draait hebben wij hier geen last meer van. Wie kan mij helpen met dit probleem, tips?
Link naar reactie
Bosch Maxx 6 is geen type nummer maar een modellen serie. Wat bedoel je met rammelen? Staat hij te klapperen als de centrifuge gang begint? Hoeveel (of hoe weining) wasgoed zit er dan in? Je geeft aan: bijna één jaar: Bij twijfel dus je leverancier bellen.
Link naar reactie
Ik doe mijn wasmachine ongeveer 3/4 vol. Zodat er nog wat ruimte is. Met rammelen bedoel ik het geluid dat hij maakt, dit geluid begint inderdaad meestal als hij aan het centrifugeren wilt beginnen, maar als hij eenmaal op toeren is (1200 of hoger), heeft hij daar geen last meer van. Het geluid is echt voordat hij begint met centrifugeren, hij loopt niet aan ofzo. Maar het is een akelig geluid. Als jij me niet kan helpen, denk ik dat ik het beste naar de winkel terug kan gaan. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...