Ga naar inhoud

Zanussi ZWF3145 foutcode


Aanbevolen berichten

ik heb ondertussen de service manual kunnen downloaden en voor zo ver ik kan zien zou het om code EH1 gaan : Frequency power of appliance out of limits Power supply problems (incorrect / disturbance); PCB faulty. Wait for frequency nominal conditions. OFF/ON De pnc_Elc nummer is : 914904439 (00) nu moet ik wel zeggen dat ik door omstandigheden die wasmachine moet testen met een omvormer van 12 Vdc->220 Vac. en dat mogelijk daar de frequentie niet juist zit. (tussen de 30 en de 70 Hz, terwijl dit 50 moet zijn) nu, toch bedankt voor de hulp.
Link naar reactie
neen, idd, dat klopt. maar het originele probleem was dat als ik de stekker in het stopcontact stopte, de aardlekschakelaar afsprong. en ik heb schrik dat de hoofdschakelaar gaat afspringen, die kan ik niet zomaar terug opzetten, door dat die op een plaats hangt bij de huisbaas in huis. en op dit moment is de huisbaas niet thuis, vandaar de test met de omvormer. maar net om te kijken of de lampjes normaal gaan branden. een volledige wasbeurt op een omvormer van 300 watt zal idd niet lukken met een machien van om en bij de 2000 watt, dat besef ik ook wel. maar goed, dan maar even wachten tot de huisbaas terug thuis is, dan kan ik dit testen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...