Ga naar inhoud

Wasmachine start niet meer.


Bert-Meijer

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier en stel gelijk maar een vraag... Ik heb een Zanussi ZWF 3145 tot nu toe ben ik er best wel tevreden mee. Helaas doet hij het niet meer. Na de laatste was is niet alle water weggepomp en dus de was niet voldoende droog. Ik kon het deurtje wel openen waardoor het me opviel dat niet alle water was afgepomp. Toen ik de machine op afpompen wilde zetten reageerde hij helemaal niet meer.Het vreemde is dat ik het deurtje wel kon openen tijdens deze aktie. Vervolgens de foutcode uitgelezen zoals ik die hier op het forum tegen kwam. Het is 5 keer rood en 1 keer groen. Wie oh wie kan me helpen!!! Oh ja, de machine is net geen 4 jaar oud. Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen. Bij voorbaat dank... Groeten Bert.
Link naar reactie
Staat voor foutcode E51. Dit is een probleem met de motor of de bekabeling hiervan. Controleer als eerste de motor op zwart koolborstelgruis en controleer ook de lengte van de koolborstels. Deze moeten minimaal 15 mmm zijn en soepel in hun houder kunnen schuiven. Controleer ook op water lekkage op de motor.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...