anoniem Geplaatst: 22 augustus 2007 Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 hoi ik heb extra intern geheugen gehaald voor mn pc.. nu wil ik deze vedaag installeren en meteen windows xp erop nieuw opzetten en dus ook me computer helemaal legen. hoe kan k nu beste in zn werk gaan ik weet hoe ik xp erop nieuw op moet zetten.. - eerst geheugen bij plaatsen en dan alles eropnieuw opzetten? of.. - alles erop nieuw opzetten en dan gehuegen plaatsen? alvast bedankt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb precies hetzelfde gedaan een tijdje geleden. Ik had eerst het geheugen in de computer gestopt en toen windows xp er opnieuw opgezet. Ik weet niet of dat het beste was maar mijn computer werkt nog steeds. :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Voor de uitbreiding of vervanging van het intern geheugen hoef je niets opnieuw te installeren. Dat moet alleen bij vervanging van de harde schijf als je geen backup image hebt. sniep Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Alles even legen en formatteren zorgt voor de beste performance boost. Geheugen kun er sowieso altijd inproppen, ff backupje maken en Windows installeren. Op zich is het wel handig om wat programaatjes op dvd/usb stick te zetten, zodat je alles makkelijk en snel kun installeren. Denk dan aan, antivirus, firewall, adobe reader, media player (WM10/11 of K-lite codec pack), firefox, evt. officepakket (openoffice). Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.