Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, mijn systeem was geleverd, maar beschadigd en al :| Tijdens het transporten was mijn grote scynthe infinity van mijn moederbord afgevallen en van alles beschadigd. Dus nu gaat alles terug. Nou weet ik dat de scynthe infinity niet precies op mijn moederbord past (P5K-E / Wifi), en daarom laat ik dat gelijk weer vervangen. Iemand een tip zodat mijn volgende pc netjes aankomt en met een normale koeler, hij hoeft eigenlijk niet zo extreem te zijn want ik ga mijn e6750 niet overklokken. alvast bedankt
Link naar reactie
mja in principe kan ik er gewoon een goede koeler opzetten, is nooit slecht voor het systeem. In ieder geval bij Azerty want daar komt mijn bestelling vandaan. Sowieso ben altijd tevreden over azerty, alleen hebben ze het nu vrij druk... maar de service is altijd prima in orde :). Maar als jullie er 1 op gooien die niet zo zwaar is als de scynthe, welke zouden jullie dan doen? Graag wel 1tje die beetje stil is, want ga straks ook een nieuwe voeding kopen en dan mag mijn systeem piepstil zijn ;)
Link naar reactie
[quote:7100e3434e="MirageH1992"]Bij intel zijn ze wel goed alleen bij Athlon zijn ze wel bagger..[/quote:7100e3434e] De higher end boxed coolers van AMD zijn puik (voor tientje gekocht voor m'n 3000+), zat bij alles vanaf een X2 4400+ s939 en opterons, hoe het bij AM2 is, geen idee. [url=http://www.gamepc.com/images/labs/rev-fx60-cooler.jpg]plaatje[/url]
Link naar reactie
[quote:6f5acd22cf="Vandread"]Waarom vind je dat japie? Vond em best prima voor normaal en relatief stil gebruik op een E6400 Ze zijn ontworpen voor Pentium D's die vaak veel meer watt's verstoken dan C2D's[/quote:6f5acd22cf] Nouw mijn vader heeft zo'n ding, en die loeit nogal hard, als ik het vergelijk met mijn eigen pc dan. Maarja hard is een relatief begrip dusja...
Link naar reactie
Ze kunnen beter gewoon de koeler los meesturen dat je die er zelf inklikt, lijkt me niet zo moeilijk :) [quote:859d8863ce="Japie III"]Maar het is wel een C2D, heb hem zelf gebouwd... :D Geloof een 4400, maar weet het niet zeker....[/quote:859d8863ce] Dan zou ik eens naar de instellingen van je mainboard etc gaan kijken, dat ding kan zo goed als onhoorbaar worden ingesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...