Ga naar inhoud

bosch wvt 126 s word niet warm


d-1

Aanbevolen berichten

Heb mijn combi wasmachine 4 jaar ,miskoop!! en heb de droger 4 keer gebruikt. drogen duurt heel lang, wel 3 uur. 3 maanden geleden had ik veel was dus ik dacht laat ik de droger gebruiken, de was was kokend en rook naar brand. Ik heb hem nadien niet meer gebruikt. Mijn man had een te lange broek gekocht, ik dacht gisteren broek in droger kan het krimpen , Maar na een half uur broek nat , en koud. Ik dacht dat zal wel op 1 element zitten ,dus een was aangezet en ervoor gaan zitten. Idd blijkt dus waarschijnlijk na dat droog incident mijn water al 3 maanden niet heet word.Was wel schoon :-) Wat nu.?? ik heb een beschrijving maar verder dan hoe de machine aan en uit moet en wasvoorschriften staat er niet in. De pomp haal ik vaak leeg, maar zit nooit wat in. Wat ik zelf heel vreemd vind omdat je je toch wel eens afvraagt waar al die pluizen blijven??? Wie kan mij helpen, wat kan ik zelf doen voordat er een dure monteur aan te pas moet komen. de machine word 4keer in de week gebruikt. groeten D
Link naar reactie
Of het een miskoop is kan ik niet bepalen. Het element voor wassen en drogen is niet de zelfde. Voor wassen zit deze onder in de kuip, voor drogen boven in, in een unit boven de kuip. Het wassen en drogen staat volledig los van elkaar. Het meest voorkomende probleem bij drogen is het dicht slibben van de bak waar het condens vocht eerst in terecht komt. Verwijder bovenblad. Controleer het draaien van de ventilator(0521), het schoon zijn van de waterbak(0527) en het warm worden van het element(0511). (tekening 5). Voor het niet warm worden tijdens het wassen: controleer het element onder in de kuip, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn. (0322 op tekening 3) Zie http://www.bosch-home.nl/store/spareparts/Wasdroogcombinatie/WVT126SNL/01 voor de tekeningen. Kies voor tabblad \"alle onderdelen en tekeningen\"
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...