Ga naar inhoud

machine gaat springen met centrufigeren


martin-74

Aanbevolen berichten

Hallo mijn wirlpool 1200 king size ,als het gaat centrifugeren in het beging dan staat het even te bonken en dan schut even de machine heen en weer ,maar als op toeren is gaat het als een zonnetje mijn vraag is wat kan het zijn der zit weinig wasgoed in ! kan het de schokdempers zijn ? de veren boven in zijn ok , en hoe kan ik het testen of het de dempers zijn . graag advies aub . alvast bedankt martin
Link naar reactie
In theorie hoort de machine pas op toeren te komen als het wasgoed netjes verdeeld is. Bij (te)weinig wasgoed wil dit niet en zou hij even kunnen gaan schudden. Wat ook kan is dat de machine nog te veel zeepresten bevat waardoor de nivo regelaar niet de juiste waterhoogte ziet en de machine al laat centrifugeren met te veel water. Verwijder bovenblad en zoek de nivo regelaar op. (= schijf of bus met draden en een rubber slangetje). Trek het slangetje hier even van af en blaas het slangetje door. Plaats het slangetje weer terug. Laat daarna de machine een kookwas draaien zonder wasgoed en zeep. Hiermee los je de oude zeepresten op. Zie je tijdens deze wasbeurt veel schuim op het water staan doe dan nogmaals een 95 graden was en voeg een machine reiniger toe.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...