Ga naar inhoud

SATA probleem A8R-MVP


Aanbevolen berichten

Ik heb dit moederbord net binnen. Ik wil hierop een raid0 configuratie gebruiken. Ik heb daarnaast een NEC 7170s dvd brander. Deze is ook sata. Wanneer ik in het bios de optie sata boot rom activeer, dan kan ik een raid config aanmaken. Ik kan dan echter niet meer opstarten van mijn dvd brander. Wanneer ik de optie sata boot rom uitzet, dan kan ik wel weer van de dvd brander opstarten, maar niet meer een raid configuratie aanmaken. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Het is dus de bedoeling dat ik een raid0 in combinatie met een sata dvd brander wil gebruiken.
Link naar reactie
Ik heb geen flop meer. Met de mogelijkheid om alle drivers in de XP installatie cd te integreren en vista die eigenlijk alles automatisch vindt, zou dat niet meer nodig moeten zijn. Via een workaround lukt het mij ook nog wel. Het gaat er alleen om dat ik geen workaround wil gebruiken. Is het misschien zo dat de Crossfire Express 1600 chipset met een Uli 1575 Southbridge opstarten vanaf een sata dvd speler niet ondersteund?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...