Ga naar inhoud

deur sluit niet


Aanbevolen berichten

ik wilde een was draaien. Toen het programma eenmaal was gestart, heb ik de machine uitgedaan,omdat ik dacht dat ik te veel wasgoed erin had geplaatst. Ik heb de deur geopend en wat wasgoed verwijderd. Bij het vervolgen van het programma wilde de deur niet meer dicht. wat moet ik nu doen wie kan mij helpen bij het oplossen van dit probleem. Het is een Bosch wasmachine en is pas 3 maanden oud
Link naar reactie
Wil de deur wel dicht maar word hij niet vergrendeld of krijg je hem niet (ver genoeg) dicht? Indien wel dicht maar niet vergrendeld: trek de stekker er uit en laat hem zo een uurtje staan. Probeer dan opnieuw. Indien niet (ver genoeg) dicht: mogelijk heb je de vergrendel pal in de schakelaar nu verkeerd staan. Je vermeld geen type nummer, ik weet dus niet hoe de deur open moet maar ik ga er vanuit dat er een \"deur open\" knop op zit. Druk deze eens in en probeer dan of de deur nu wel dicht wil. Werkt dit niet dan je leverancier bellen.
Link naar reactie
  • 7 jaren later...
  • 5 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...