Ga naar inhoud

Slaapstand Perikelen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb wat problemen met de slaapstand van mijn PC. Hij gaat probleemloos in de slaapstand, maar start na het wegschrijven van de inhoud van het geheugen meteen weer door..... korte slaapstand dus. Dit loste ik op door te wachten en zodra hij klaar was de stroom af te sluiten, maar dat schijnt minder goed te zijn voor voeding, mobo en harddisk. Nu heb ik hem al op S1, S3 en S1&S3 geprobeerd, maar niets helpt. Power on op USB, netwerk en PS2 staat uit. Standby werkt probleemloos.... Wie weet raad?
Link naar reactie
Kijk eens of je in je windows dir een bestandje kunt vinden met de naam nohiber.txt. Dat zou door windows aangemaakt moeten worden in dergelijke gevallen. Heb je alle opties als wake-on-lan etc. wel uit staan in het bios? Als je hem in S3 standby kunt krijgen, verbruikt ie overigens nog amper stroom. Denk dat het verschil met hibernate minimaal is.
Link naar reactie
alles van wake-on-lan en alle andere wekkers staan uit, dat was ook mijn eerste vermoeden. Dat bestandje is niet te vinden.... Edit: Ik wil hybernaten, niet vanwege het stroomgebruikt, die €5,-/jaar boeit me niet, maar omdat ik gewoon de pc helemaal van het stroomnet wil hebben. Verder is dat flikkerende lampje aan de voorkant irritant...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...