Ga naar inhoud

Piep alarm Siemens WM 16 s340


erik-99

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb een Siemens WM 16 s340 vlak naast mijn slaapkamer staan. Deze maakt telkens een piepend alarm als het klaar is met wassen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan uitzetten? Ik heb gedaan wat in de handleiding staat (wat ik op internet heb gevonden), maar tevergeefs.. Erik
Link naar reactie
Is op zich niet moeilijk maar handleiding is niet helemaal duidelijk. - Programma knop op 0 zetten. - Programma knop 1 klik met de klok mee draaien - Knop Vlekken indrukken en ingedrukt houden en de programma knop nog 1 klik met de klok mee draaien. - Knop Vlekken loslaten. - Programma knop nog 1 klik met de klok mee draaien. Je kunt nu het \"toetsen\" volume instellen door op de knop Centrifugeren te drukken. Elke keer dat je hem indrukt veranderd het volume. - Programma knop nog 1 klik met de klok mee draaien. Je kunt nu het \"programma signaal\" volume instellen (waar het je dus om gaat) door op de knop Centrifugeren te drukken. Elke keer dat je hem indrukt veranderd het volume. - Programma knop met de klok mee draaien naar de 0 positie. Je hebt nu het volume van de \"programma signalering\" aangepast. [B]Let wel:[/B] je kunt het geluid van een foutmelding niet uitzetten. Als dit het einde programma signaal is moet de piep nu weg zijn. Als het een storings melding is blijft het geluid aanwezig.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...