Ga naar inhoud

bauknecht ws4360


mikeyd

Aanbevolen berichten

ik heb het volgende voor: ik had soms nog natte was (water niet weg gepompt). daarop heb ik een nieuwe pomp gestoken. enkele wasbeurten later was dit terug zo. en af en toe stopte deze middenin in het programma. bljft soms hangen bij het pomp geluid maar pompt niet. ik moet soms het programma 4 a 5 keer (soms meer) terug opnieuw laten doen tegen dat de was gezwierd en afgepompt is. de trommel draait. water wordt toegevoerd. er zit een nieuwe pomp in. Is dit het sturingsbord? bedankt alvast
Link naar reactie
Toeval: Zou kunnen. Wat ook nog kan is dat de nivoregelaar niet altijd \"ziet\" wat het waternivo is doordat het slangetje hiervan dicht geslibt is. Trek het slangetje eens van de nivoregelaar af en blaas het slangetje dan door. De nivo regelaar (= ronde doos met een paar draden en een rubber slangetje) zit rechts boven. Verwijder hiervoor het bovenblad.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
hallo ik heb dit af en toe nog hetzelfde probleem. ik heb de niveau regelaar al eens uitgeblazen ook. meestal lukt volgende oplossing: alle was uithalen, manueel water aflaten, programma zonder was doen, daarna terug dezelfde was doen en dan lukt het dan wel maar nooit het programma opnieuw opstarten zonder was en water uit te laten. ben einde raad of is de niveau regelaar defect (werkt niet goed meer??
Link naar reactie
Mogelijk zit er toch prut in de slang van de nivo regelaar of op de bodem van de kuip. Laat de machine eens een was doen met een machine reiniger. Ga niet met Soda aan de gang zoals men (en ik ook) hebben geadviseerd. Met Soda vreet je aluminium onderdelen in de machine aan wat nog meer problemen gaat opleveren.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...