Ga naar inhoud

Marijnen CMF Florijn storing


Aanbevolen berichten

Ik heb een storing in mijn Marijnen CMF Florijn wasmachine. Ik ben al een heel eind, als ik de knoppen Start/Pauze en Extra spoelen ingedrukt hou (voor diagnose) dan knippert en piept het lampje \'Einde\' 7x. Ik denk dat het te maken heeft met het verwarmingselement omdat ik het idee heb dat de machine niet goed meer warm wordt. Is er iemand die weet wat de diagnose betekent? Via verschillende website en de handleiding krijg ik alleen een beperkt overzicht van de betekenis van de diagnoses, maar nooit wordt vermeld wat 7x knipperen betekent... Alvast bedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 5 jaren later...
Beste Harry, Hopelijk bent u nog actief op dit forum, want ik heb weer een probleem met mijn wasmachine. Deze keer staat hij nog vol water en de diagnose luidt: 2x piept en knippert ‘Einde’. Wat betekend deze diagnose en misschien nog belangrijker: hoe krijg ik het water uit de machine? Want ik denk dat dit wel einde oefening is voor de machine (na 10 jaar dus zat er wel aan te komen natuurlijk) Alvast bedankt voor de reactie Grt Matthijs
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...