Ga naar inhoud

Whirepool Grand Prix 1200 start niet


nike-1

Aanbevolen berichten

Machine heeft indentificatienummer 857061212903. Zodra ik een was wil draaien gaat het lampje van de deurslot branden, terwijl deze wel dicht is. Als de machine uit wordt gezet gaat na 1 minuut de deurvergrendeling er af. Verder gaan geen lampjes branden. Dient de electrische deurslot vervangen te worden?
Link naar reactie
Gaan er ook geen lampjes van de centrifuge snelheid knipperen of komt er iets op het display? Probeer anders de zelftest. Deur dicht en geen wasgoed. Zet de machine op afpompen en druk op start. Wacht tot hij zelf stopt met afpompen, op het display hoort dan 0:02 te staan. Druk dan 2 keer op Spoelstop, 2 keer op Intensief Spoelen en weer op Start. Als het goed is gaat dan het lampje 1200, Spoelstop en Intensief Spoelen aan en het display staat op 0:00. Als dit werkt druk dan 1 keer op Voorwas, wacht een seconde en dan nogmaals op Voorwas. De test procedure is nu begonnen.Om de eerste test te doen: druk 1 keer op Voorwas, wacht een seconde en dan nogmaals op Voorwas. Bij een gevonden fout komt dit op het display te staan of gaan de lampjes van de centrifuge snelheid knipperen. Elke keer als je op Spoelstop drukt gaat hij 1 stap verder testen. Stop de testen door de programma knop op 0 te zetten. Krijg je een fout code? Zo niet dan is de kans zeer groot dat de deur schakelaar defect is.
Link naar reactie
Beste HarryO, Bij het starten van het programma gaat het lampje aan vd centrifugesnelheid en van het wassen. Ze gaan niet knipperen, daarna gaat het lampje aan van deur open. Het testprogramma kan ik uitvoeren. Ik krijg het echter niet voor elkaar dat lampje 1200, spoelstop en intensief spoelen aan gaat. Voor de rest vershijnen er geen errors op het display
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...