Ga naar inhoud

wasverzachter bakje loopt niet door.


Michelle-S

Aanbevolen berichten

Al een tijdje loopt het bakje van de wasverzachter van onze wasmachine (Bosch Kingstar 1400 maxx 7)niet door. De wasverzachter is na het draaien wel verdund maar het bakje staat vol met water. Ik heb het bakje al geheel gereinigd en ook de ruimte waar het bakje ingaat. Maar hij blijft niet goed doorlopen. Heeft er iemand een tip?
Link naar reactie
Dit i niet het juiste type nummer. Ik denk dat in de deur rand het type WAE284K1NL/01 staat. Klopt dit? Na gebruik blijft er water in het wasverzachter bakje achter, dit klopt. Als er nog wasverzachter in staat controleer dan de zeefjes tussen kraan en slang en slang en machine. Het zeefje aan de machine kant zit in de schroef aansluiting van de machine en trek je er met een tangetje uit.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik had er ook al een tijdje last van. Ook alles eerst goed gereinigd maar niets hielp tot mijn vriend voorstelde om de gaatjes waar het water uitkomt eens door te blazen met een luchtcompressor. Er kwam veel vuil uit die gaatjes. En ja hoor, alles werkt weer heel goed en het water stroomt er nu ook sneller door. Mijn machine is 10 jaar oud. WWe hadden er niets bij te verliezen. Een heel simpele en goedkope oplossing dus. Veel succes !!!!
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Heb ik ook last van gehad, maar een monteur was bij ons ,daar hebben wij raad van gekregen, wij hebben een AEG, in het vak van het zeepbakje dat pijpje zat verstopt, wij maakte het regelmatig schoon, maar het vet van de wasverzachter koekt aan, met een lang dun borsteltje eventueel met dun ijzer voorwerp het vuil los maken,en metwarm water goed schoonmaken, dan het bakje vol laten lopen klein beetje schuin houden, dan moet het water er onder uit komen. succes
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Ik heb het problem ook gehad, volgens mij komt het omdat de wasverzachter nu meer geconcentreerd is en dus stroperiger. Bewaar een lege fles en doe daar de helft of 1/3 van de nieuwe fles wasverzachter in, aanvullen met water en schudden. Bij gebruik van deze verdunde wasverzachter werkt alles weer prima.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...